7.06.2009

Celebrate Our Independence! Cosmicly Steamy Tutorial + Tag Video

Howdy!

I hope everyone had a good 4th of July weekend! I wanted to share a few pics from my weekend.

Mike and I spent a lot of time out by the pool with some friends. I got to chow down on some hot dogs mmmmm. Boy do I love them. And corn dogs! LOL






Juicy was upset with me for not giving her any hot dogs. Mike and I have a strict "no human food" policy with her. I know, I'm a Mean Mommy, but it is for her own good! We give her plenty of treats, she's just spoiled, thinking she can get anything she wants LOL





We then spent the day watching the Texas Rangers play baseball. I went to watch the fireworks at the end of the game. I don't really find baseball entertaining. I like sports with more contact like football, basketball and hockey. But Mike entertained me by taking pictures with me and getting me a margarita :)


Kisses :)


Our seats were in BFE but it was great to watch the fireworks.


With my girls, Amanda & Shauna.


Hot and sweaty after a long day in the sun & cramped in a baseball stadium with a ridiculous amount of people! But it was fun & how could I not love spending the day with my soulmate :)


Cosmicly Steamy


By the request of a bunch of y'all, I did my Cosmicly Steamy FOTD again to show y'all. I hope y'all enjoy it!



FACE
MAC Select Tint NC40
Lorac Luminizer
MAC Set Powder - Invisible

CHEEKS
NARS Laguna Bronzer

EYES
Smashbox Lid Primer
MAC Brow Shader
MAC Claire De Lune e/s - highlight
MAC Cosmic e/s - lid
MAC Tempting e/s - crease
MAC Steamy e/s - lower lashline

LIPS
MAC Honey Moon l/s











And I will leave y'all with a tag video (tagged by my girl AprilAthena7).



XO,
Stephie

14 comments :

  1. Aww u look so cute and summery! I love your swimsuit, mind telling where u got it?

    ReplyDelete
  2. Hi Stephanie! Is that a Tiffany & Co. necklace you're wearing?

    ReplyDelete
  3. Lucy: I got it from Victorias Secret. LOVESSS it :)

    Anonymous: Yes it is :) My Babe bought it for me.

    ReplyDelete
  4. ooo look at that tan your sporting! Your so good that you don't give your dog human food. Mines had an allergic attack a week ago. Stayed up till 4am watching her to make sure she's fine. Gave her some benadryl and that helped with the swelling of her jowls and eyelids.

    ReplyDelete
  5. awwwwww shes so cute!! good for you, most people give their dogs human food which is sooo bad for the dogs!
    I love your bikini top :)

    ReplyDelete
  6. Glad you are updating ur blog again! I have been following you, since Asian Beauty Blog. I don't know if u remember me (dizzylykwalyz). Haha. I love your tan. Do you go to the tanning salon?

    ReplyDelete
  7. You look goregeous! And thanks for the corn dog pic...I love them!

    ReplyDelete
  8. I'm in love with your shorts that you wore on the 4th of July.. where'd you get them from? (random request, I know lol)

    ReplyDelete
  9. distinque & sher: thanks! i still feel slightly sad when i can't give it to her, but i know its best. she has the best "i'm mad at you" face... its heartbreaking lol. just making me strong for motherhood haha

    dizzylykwalyz: yep i do remember you :) thanks for checking my blog after all this time :)

    jamilla: you're welcome! :)

    lana: i got both of the shorts at express last summer. i noticed this summer they don't really have short shorts... they're all mid thigh.. not really my style lol

    ReplyDelete
  10. i have the same shirt as you!...forever21, right?

    ReplyDelete
  11. hey hun happy belated 4th!

    you and mike are adorable!

    ReplyDelete
  12. looking hot girl in the swimsuit! love the leopard print looks good on you!

    awww juicy is too cute!!

    ReplyDelete
  13. I'm 5'1" and I have size 7.5 feet, but they look bigger since I'm flat footed. Oh well...

    Has Mike gotten you into golf? My bf got me into it. Last year he got me a 6 iron and a SW, and within the last month I have gotten a putter, a pitching wedge, a gap wedge, 7-9 irons, 2 woods a driver, and a bag. Golf is fun, but it can be expensive and frustrating!

    ReplyDelete
  14. You look gorgeous in the photos and that's a cute bikini top. =)

    ReplyDelete

I love reading your comments & communicating with y'all! Please leave any comments, feedback, suggestions or requests for me and I'll definitely get back to you! XO

BLOG DESIGN BY BELLA LULU INK